13 Aralık 2012 Perşembe

Kedi günlüğüm...

Misket bey bu sıralar iyice huysuzlaştı.Akşamları kapıdan girerken dışarı kaçma huyumuz başladı.Allahtan dış kapı kapalı yakalıyoruz.Kız peşine koşmak istiyor desem kısırlaştırdık zamanında sanmam... Sanırım kış olduğu için balkon pencere keyfi yapamıyor ondan olabilir... Dün akşam ve pazartesi akşamı işten gelince beyefendinin gönlü olsun dedik, hemen bel tasmasını taktım kayışımızıda ekledik dışarıya çıktık. Sokakta çocukların baktığı simsiyah Süleymanımızla karşılaştı.Bizimkisi cabbar ceval görünce az bişey hırladı sanki sokağın sahibi :) Garibim süleyman kaçıyor bu yanına ulaşma telaşında :) Az biraz burun koklaşması yaşadık sonrası hırrr. Neyse bizim beyfendi eve girmek istemez ablada dışarıda üşüdü mecbur eve gideceğiz memnun olmasakta :) Pasaklı Misket zor sildik patilerimizi. Bir gün Tarçın beyide çıkaracam ama o pek bi korkka  kalıbına bakmazz sıpa :p

Kör olan hanımkızımızda evde yükseklere çıkmaya pek bir meraklı çıkıyor ama inemiyor :) Birde perdelere tırmanma huyumuz yokmu fenaa fenaa. Sanırım bizim delikanlılar kabullendi onu çok fazla dövmüyorlar oynuyorlar bile :)

Gelelim Tarçınıma ben pc ile uğraşırken yerde bir cilve gidip sevene kadar sevimlilik pozlarında. Dayanamıyor insan :) Biraz mıncıkladık. Akşamda yatakta kitap okuma hatası yaptım beyefendi ile ilgilenmiyoruz ya tepemdeki rafa geçti ne bulduysa kafama okunur mu böyle kitap tabiki de okunmaz, çaresiz bıraktık kitabı Tarçının göbüşüne başladık... Gecede sarılarak uykuya daldık o mu beni uyuttu ben mi onu anlayamadım :) Soğuk havada Tarçınla sarılmak mükemmel birşey pofidik tosbaaa :)

Seviyorum ki ben hepinizi



2 yorum: